6/26/2009

TeRima Kasih Atas seGalanya.......

Assalamualaikum....biarpun sudah seminggu berlalunya "Fathers Day" tapi br hari berkesempatan nk post something utk hari istimewa ini.....ayah,papa,abah,abi,walid,abuya....dan mcm2 lagi panggilan utk seorang insan yg bergelar bapa dr seorg anak....ayah adalah insan yg cukup mulia rela bersusah payah demi anak-anaknya...seperti yg tertulis dlm bait2 indah lagu nyanyian Arwah Sudirman....
"kasihnya ibu membawa ke syurga......Kasihnya Ayah berkorban nyawa"
bagi kami adik beradik...ayah adalah seorang ayah yang sangat baik...mungkin kalau org tgk ayah mcm garang..tapi hanya kami yang tahu betapa luhurnya kasih syg ayah pada kami.....sejak kecil lagi kalau nak kemana2 ayah mesti hantar keman saje kami nak pergi...(yela risau anak dara dia kuar hehehhe) ayah x pernah merungut pun bg ayah biarlah dia bersusuh sikit asalkan anak dia selamat...terima kasih ayah kerana byk bekorban keringat,tenaga,dan masa ayah untuk kami semua....terima kasih jugak ayah kerana x pernah jemu melayan kerenah anak-anak ayah yg selalu degil ni....dan terima kasih atas segalanya....

bagi kami adik beradik..kami sgt bertuah sebab kami ade dua ayah....hehehehhe (bukan sebab mak aku kawin lain ye ehehehhe)..."papa" papa adalah abg ipar mak...Allah telah takdirkan papa dan mama x dapat memiliki zuriat sendiri...sejak dari kecil org akan pening "eh budak ni mane satu ayah dia nih"...hehhhehhe tapi itu lah keistimewaan kami....walaupun papa dan mama x de zuriat sendiri...tapi papa dan mama curahkan kasih syg mereka pada kami....best2 hehhehehe

ape2 pun terima kasih buat dua org insan istemewa ini.....kerana tlh membesarkan kami dan memberikan didikan yg sempurna akhirat dan duniawi....buat ayah biarlah org lain x pernah menghargai ayah...tapi kami anak-anak ayah kami sentiasa menghargai dan menyangi ayah...love u so much ayah!!!!!!!!.......buat papa kami syg papa sgt2....terima kasih papa sebab beri kasih syg yg x terhingga pada kami....love u so much papa!!!!!.....



my lovely ayah and me....with Ilhan



Jajarkan ke Tengahlove papa so much!!!!!!!!