12/24/2009

Pedih..kecewaaaa.........!!!!!!!!!!


baru je aku rase nk happy...tu la org tua2 pesan jangan happy sgt nanti mesti de je duka kan???memang pun baru la aku rase happy..argh!!!!!!!!! aku benci!!!! asal aku ni x leh ke nk rase bahgia????????x baik pulak ckp macam tu sebab Allah tu tahu yang terbaik buat aku...T_T ikhlas ke aku ckp mcm ni???ermmmm....aku kecewe knp dia buat macam ni???kenape x cakap awl2???ape salah aku???aku leh terime kalau org tu lebih baik dari aku...ni x iewwwwww x semenggah ok!!!!!! mcm pe je kan...arghhhhhhhh wat pe aku nk sedih x yah sedih mieda!!!!! jangan kecewe da xde jodoh nk wat mcm ne kan???tu la jadi nye...T_T