1/25/2010

KeHidupAn Ku...^_^

Assalamualaikum...Jannuari 2010 hampir melabuhkan tirainya...sejak melangkah ke tahun 2010 baru sekarang mida ade sedikit masa untuk uodate blog ( mcm bz sgt je hehehe)....Alhamdulillah kehidupan sepanjang tahun baru ni memuaskan...lagi pun mida bukan seorang penanam anggur yang berjaya lagi hehehe...mida dah bekerja....cari pengalamn dlu..walaupun kerja skrg ni mmg x same langsung dgn ape yg mida study tp x pe cr pengalaman dlu..^_^.....insyaAllah bulan julai nanti akan menyambung study ^_^..ape nk tulis lagi ye???hahahaha x de idea lak kan...2010 ni satu berita duka terselit juga bila wan dimasukkan ke wad coz pendarahan dalaman..tapi Alhamdulillah dah beransur sihat....ooo berbalik tentang kerja ermmm ok la bos tu tapi eee x ske dia ske membebel eeee sabar2 walaupun tahap kesabaran tinggal senipis kulit bawang je....but skrg mida happy je nk pg keje...seronok..dah x tahu pe dah nk tulis...