5/19/2010

Aku Ke Yang Emo Lebih???





Haaa!!!!!!!!!!!
kenape tajuk entry ni macam ni???
hehehehe 
tersebut lah al-Kisah..sang kancil dan buaye...
huk2...
salah-salah bukan-bukan...
itu tak de kene mengene dengan entry kali ni ye...

Kisah Ni berlaku pagi tadi...
pagi tadi saya nakl top up lah pass bulanan saya punye kenderaan (wah dasat nih ) hak3..
pastu de lah makcik yang jage tuh cakap :
mak cik : "dik card ni x leh gne, kene bli card baru nanti x leh detect"
saya jawab: "sejak bile x leh??"
mak cik :" bulan 5 ni lah"
saya: " eh minggu lps leh je"
makcik: "minggu lps tu bulan 4 dik"
saya: " bulan 5 la mak cik"
mak cik: " tapi mmg kene bli yang baru jugak"
saya : " ok lah" (sebab nak cepat kan beli jelah...


Sementara tunggu ulat gonggok tu dtg hehehehe
call ayah saya, sebab nak suruh ayah tanya dekat kawan ayah yang keje jaga hal-hal beli tiket tuh...
skali pakcik tu cakap boleh gune yang lame punye tak yah bli baru..
dan saya pulak kesengalan...
sebab tak ambik nama makcik tu...
sebab bila call kaunter semua tak ngaku...
ok makcik esok kita jumpe ye..
tak esok pun tak pe...
ampang ni tak besar pun TUNGGU!!!!!!!!!

p/s : bukan bekira walau sepuluh ringgit pun tapi duit tu...nak tipu pulak cakap yang lama tak valid dah ^_^ adoii lain kali pikir dulu sebelum menipu ye mak cik..




credit : incik google