5/24/2010

Pagi-Pagi

Selamat Pagi!!!!!!!
erkkk rasa macam hambar je pagi nih
rasa malas je nak pegi keje
malas nak jumpe makhluk-makhluk jebon kat office tu
kuih talam banyak sangat la kat office tu
Ya Allah bila lah nak tahu result SPA nih leh siap tangguh-tangguh lagi tu
ermmmm tak pe-pe sabar-sabar
walaupun sebenarnye kesabaran tu rasa nye dah kemane tah hilang
kalau orang dah buta hati tu kita buat salah dia nampak
tapi kalau anak buah dia yang dia suke
wahh!!!!!!!!!
bukan main lagi wat salah menggunung pun tak tak nampak
memang bute !!!!!!! betul
Kenape saya mesti ada disini???????



tq : incik google

Walau Sesaat




Ini bukan lah tajuk lagu atau sebagainya, ini adalah apa yang saya rasa sekarang, kalau boleh dan diberi pilihan saya walau sesaat pun saya tak nak lagi berada disitu, saya tak kisah kalau kene marah atau kene tegur kalau itu memang salah saya, tapi saya tak boleh kalau ada orang lain yang jadi "Lauk Tambah", "Talma Dua Muke" memang tak boleh nak hidup dengan orang-orang macam tu. Tapi itulah realiti yang harus saya hadapi hari-hari. Moga Kesabaran saya ini akan membuahkan Kebahagian yang Terindah InsyaAllah...Amin


Harap sangat mas cepat berlalu sebab walau sesaat pun memnag dah tak sanggup lagi..