5/21/2010

Balik Lambat Lagi...

Ari ni saya balik lambat lagi, sejak boleh buat OT nih memang agak kerap saya balik lambat. Tapi bila balik lambat sampai rumah pun sure la lambat kan. Memang kalau dah sampai tu sangat la penat badan nih. Balik-balik memang nak terus pengsan jer, tv pun dah jarang sangat-sangat tengok, balik mandi, kalau lapar makan, solat lepas tuh kalau ade sikit kerajinan baru on9 kalau tak memang la pengsan terus katil dengan bantal tu macam memanggil-manggil je...waaaa memang penat sangat-sangat.






Sedap nye lah TidO ( ^_^)