6/27/2010

KepeNatan

Kepenatan la sesangat-sangat...
Rasa macam Nak Pengsan Dah Ni...
Hye Cik Mieda duduk Kat dalam kerete pun penat ke???
dah la siap tido lagi..
hohohoho (pinjam gelak uncle santa jap)
Duduk Pun Penat woooo..
dah la macam tak leh nak sandar sangat dalam kerete tadi
biasa lah mak dengan ayah kalau musim buah ni
adoiii hangkut buah durian sikit punye banyak
kalau lah de kastam yang tahan kat tengah jalan sebab bawak durian banyak sangat sure !!!! mesti kene...
terpaksa lipat seat belakang tu...
so yang belah depan ni sedang-sedang elok je lah
tu yang lenguh badan...adoiiiii
Penat + mengantuk sesangat lagi-lagi hehehe baru je telan ubat selsema....
wahh mate nih dah tak sabar-sabar suruh tutup jerk...
katil pun dah memanggil-manggil....


Ngantok!!!!!
nyte everyone esok-esok lah sambung update pasal kampung heheheeh nyte!!!