5/28/2010

LaGenDa Budak Setan!!!!!!


tengkiew : incik google



Assalamualaikum semua!!!!!! hehehehe, nampak kan tajuk entry ni kan??? sekarang ni kalau jumpe kawan je atau sape-sape je mesti dok becerite tentang Filem Yang Di Adaptasi dari novel "Lagenda Budak Setan" by Ahadiat Akashah. Novel ni saya baca masa tu baru lah umur 14 tahun, lama sangat-sangat dah tapi saya masih ingat jalan cerita Novel tu. Hahahah ye la siap berjurai-jurai air mata tu baca novel tu huk3. Sekarang nih Filem Yang Di adaptasi dari novel tersebut akan ditayangkan di pawagam bermula 3 Jun 2010 nanti. owh !!!!!!! i can't wait!!!!!!




Ini Novel Nye



Novel ni sangat tebal walaupun tebal tapi saya dapat menghabiskan novel ni dalam masa 3 hari!!! selam 3 hari tu lah jadi ornag yang tak berape nak betul sangat sebab hahahaha kalau dah bace novel nih mesti menghayati punye lah, orang ketawa kite pulak boleh menangis berjurai-jurai air mata hahaha, orang tak ketawa kite ketawa.

Tak sabar nk tengok filem ni, nak tegok macam mane la ropenye ye kalau dah jadi filem nih (ayat ape ni??) yela kalau kite bace novel ni kita ade imiginasi sendiri hahahaha kalau pasal kasyah tuh, Farid Kamil kan pegang watak dia hahahahah lari!!!!!!! sebab say bayangkan kasyah tu jauh lebih ensem huhuhu...

tak sabar jugak nak tengok cerite ni mula dari awl novel ni ke yang diadaptais?? tapi for sure la tak semua yang ade dalam novel tuh masuk kan??? senang citer tak sabar lah nak tengok filem nih..but for me novel tetap best dari filem ^-^.

p/S: ost umtuk cerite nih best la..i like!!!!!!