6/23/2010

Orang Minyak????

Assalamualaikum!!!
Selamat pagi Malaysia!!!
dah sarapan ke semua???
tiba-tiba pagi-pagi ni nak story pasal Orang Minyak Pulak kan
Semalam lepas ayah balik masjid
hari ni ade solat hajat sebab
ayah cerita dekat seri tanjung ada orang minyak masuk rumah orang
saya pun tanye dia rogol orang ke???
sebab yang selalu saya dengar orang minyak ni rogol orang je
jarang lah dengar cerita dia masuk rumah orang untuk mencuri
tapi ayah cakap orang minyak ni mencuri
mase macam pelik owh sekarang Orang minyak ni dah pandai sikit kot
saya tanya ayah lagi betul ke orang minyak
nampak ke yang tahu orang yang curi tu orang minyak???
ermmmmm
tapi ayah cakap ade orang nampak dia x berbaju dan gelap je Orang minyak la kot
woooooooo



tibe2 je rase seram sejuk
Ade Orang Minyak Lah kat kawasan rumah ni sekarang???


Kenapa Ini Berlaku???
mule-mule ayah bagi tahu macam pelik zaman sekarang pun ade orang minyak lagi ke???
tapi bila fikir balik tak mustahil
ade lagi manusia-manusia jahil yang nak kaya dengan cara senang
guna ilmu hitam sampai badan pun hitam jugak
mungkin perkara ini berlaku jugak sebab negara kita di banjiri dengan pendatang2 asing
tapi tak boleh nak salah kan mereke jugak
sebab tak semua macam tu
tak semua yang berperangai macam penyangak
 
Kami penduduk dekat ampang ni harap lah Orang Minyak tu tertangkap
tapi kalau orang minyak tu tertangkap pun
penyangak tetap banyak dekat sini
Jadi berdoalah semoga kita tak jadi mangsa penyangak2 ni
InsyaAllah....