My Music

6/18/2010

Saya Jumpe Dia Dah!!!!!

Assalamualaikum semua
selamat tengah hari
dah lunch ke???
ke tengah masak??? ade tak yang tak bangun tido lagi nih??
bangun2 ye dah tengah hari da ni
ape menu hari ni???
menu saya hari ni nasi ayam je..(buat sendiri tau tak main beli-beli nih)
tapi saya bukan lah nak cerita pasal nasi ayam ataupun resepi nasi ayam
ataupun pasal ape menu anda hari ni ^_^
dan blalalaalalaalalal......



Tapi saya nak story about my friend that i miss her so much!!!!
Nur syafiqka (betul ke eje name kamu ni ieka)
rindu sanagt dekat ieka dulu penah la contac dengan dia 
tapi saya ni dah memang ratu hilang handphone kan
so bila dah ilang dengan no hp kawan-kawan sekali lesap
dan sangat bijak sebab memang tak de buat backup langsung
dan lepas tu menagis dengan ade nada dan irama uihhhhh penat



saya memang nak jumpe sangat-sangat dengan ieka yela sejak saya
pindah sekolah masa tingkatan 3 dulu
memang tak pernah jumpe langsung
just contac melalui hp
dan yang paling klasik lah surat hehehehe (comelnye bile teringat)
dengan tibe2 je kamu lost contac memang tak tahu nak cari dia kat mane
(alasan je kan)




dan akhirnya saya dah jumpe dia!!!!!
dekat fb je
bukan depan mate pun
ok lah tu!!!!
ieka2 cepat la on fb windu fb bangat ni sama kamu
tak sabar nak mintak num hp
nak ajak jumpe
kejap pun tak pe
hehehe
rindu tahu tak!!!!



teringat mase zaman sekolah dulukan ieka kan
zaman-zaman nakal
masa duduk asrama
makan sama2,tido sama (bukan lesbian ok)
kena marah pun sama2
rindu2
nak celebrate birthday same2
ieka, mieda, pikah (sebab birthday kita orang same month)
rindu lah, rindu,rindu rinduuuuuuu
nanti jumpe macam story nk di story mori kan
tak habis satu hari nak cerite

ieka dah jumpe sekarang adalah misi mencari el fitri pulak
dah jumpe el nanti maka lengkap lah
kami!!!!
el owh el kat mane kamu ye
munculkan lah diri cepat!!!!
Ya Allah pertemukan lah kami Semua Amin.....

No comments:

Post a Comment